Biiildeeer!!

Frida: Ja Wii är bäst när man är flera. Och om man har några spel att byta mellan. Ja sinstar är ju skitkul också.
Var gör fint verkligen! Som sagt, tycker dom kombinationerna är så läckra. Jodå, det går bra! La in mina första 300 bilder nyss, haha!

Hahanna: Då ska du allt få se på grejer sen, hihi!
Och jag ÄR ju cool!!


Ja, eftersom Hanna tjatar så, och jag vill se mer bilder och filmer hos henne, så slänger jag in några av dom 345 bilderna jag la in nyss.
Jättespännande bilder, verkligen. Haha!


En av dom första bilderna. Tyckte han såg så liten och söt ut, hihi.
"Tagen med handen i kakburken" typ, haha.


Gillade smilet, hehe. Något trött på mig och mitt fotande!


Något koncentrerad på att smöra sin macka..?


Gott med macka skulle jag tro, haha!


PUSS!


Hihi, smarr!


Dutti kicka!!


Fixa frillan, snyggt or what?!


Möttes av denna fina bilden igår när jag kom hem till min kära kamera! Hihi, fiin!


En bild på oss båda, haha! Eller hur fint Hahanna-Åke?


Flummade loss lite i morse, får ju lägga ut nåt på min fagra nuna så Hanna blir glader!


Och så en smarrig frukostbild! Den får avsluta dagen? ...eller nåt?

Hoppas du blidde lite glad nu Hahanna-Åke!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag blev superglad! Arg dock på mig själv att jag inte gick in hit innan jag gick och la mig igår. Tänk om jag hade vetat att du lagt ut bilder, LIKSOM!



Jättefina och söta bilder :D

2008-09-13 @ 09:41:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0