Dagen idag

Erika: Ja vi är ett gäng goa brudar på jobbet, ja en go gubbe också. Blir så mycket roligare också. Nej, extra timmar/pengar säger man ju inte direkt nej till, hehe.


Nu har jag diskat och tvättat. Ska fortsätta när Lipstick Jungle är slut. Hyffsat bra start på säsongen faktiskt. Och imorgon är det dags för Grey's Anatomy. Och så har jag ett One Tree Hill som ligger och väntar, mys!
Haha, jag kan inte hålla mig! Oscar la sig och sov på soffan så jag kände att varför inte köra lite till? Så tut-tut, här kommer One Tree Hill.

Och så tappade jag blogg lusten och la ner det ett tag och sitter här med Brothers & Sisters nu.
Det är lite roligt ändå, dom är tre bröder och två systrar så på nåt sätt känns det som dom känns igen i Oscars familj med hans fem syskon. Så olika men ändå så lika - på nåt sätt.
Känns som familjemiddagarna kommer se ut så i framtiden också, fullt hus med alla syskon, deras partners och barn.
Hujedamig!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Det är det värsta jag vet när någon säger 'Men tänk på pengarna' då Björn jobbar över.. HAH. Men extra pengar är aldrig fel - även om jag hatar det uttrycket :P

2008-09-26 @ 18:13:33
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0