Två

Två saker som skrämmer dig:
1. Andras död
2. Vuxna som inte är det

Två saker du har på dig just nu:
1. Jysk-tröja
2. Förlovningsringen

Två av din favoritlåtar just nu:
1. Kings & Queens - Miss Li
2. Gotta Leave My Troubles Behind - Miss Li

Två saker du vill ha i ett förhållande:
1. Glädje
2. Tillit

Två sanningar:
1. Mina linser har kommit idag
2. Maten är klar

Två saker som du attraheras av:
1. Humor
2. Charm

Två av dina hobbys:
1. Jobba
2. Sova

Två saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En ny garderob (kläder då alltså)
2. Användning för mina väntande saker

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
1. Att jag inte tycker om att se mig själv i spegeln
2. Att jag inte vet vad mer jag ska ha här

Två saker du tänker på just nu:
1. Sova
2. Morgondagen

Två saker du börjar må illa av:
1. Sopor
2. Baconchips

Två personer du utmanar att göra denna lista:
1. Erika
2. Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0