Trött på Bloggkoll

Jag undrar, när ska det inte vara problem med bloggkoll?
Tycker det är flera gånger i veckan man går in och sidan ligger nere. Suck.
Speciellt när man varit borta hela dagen också så man har lite att ta igen, suck igen. Och jag som inte kommer ihåg så många fler adresser än Hannas (är ju viktigaste också). Det är ju lite som telefonummer. Nu när man har mobiler är det ju inte många nummer man lär sig utantill.

Ja, så kan det vara. Kanske är ett tecken för mig att gå och lägga mig?
Sitter och pratar med Anneli på MSN så så gärna vill jag väl egentligen inte lägga mig, men jag börjar bli rastlös haha. Blir så när jag är trött.

För övrigt blir det förmodligen Liseberg imorgon. Mamma, Korvas och Korvas svärfamilj (hans tjej och hennes föräldrar) skulle antagligen dit om det var bra väder och mamma mådde bättre. Och då hakar jag nog på. Hellre det än sitta här när dom ändå bara spelar.
Skulle vara skitskoj, älskar verkligen dom små liven! Så söta och charmiga, Laura är ju nästan som den lillasystern man aldrig fick, hihi. Älskade barnen!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad du är söt ^^



Jag har faktiskt inte bloggkoll....

2008-09-13 @ 09:39:53
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Eller så man lägga bloggarna under sina favoriter ;P

2008-09-13 @ 16:07:39
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0