Tillbaka!

Hahanna: Jag lovar att fota mer, men nu har ju liksom första ruschen lagt sig, haha. Ne men absolut, mer bilder!
Har du inte bloggkoll? Då har du missat nåt! Skitlätt att se alla inlägg, även dom som bloggar kanske nån gång i månaden.
Åh tack, rullgardinen är från jobbet - så klart! Finns en heeel serie! (neej, jag försöker inte locka dig :p Hehe)
Taaack för alla fina ord! Så mycket roligare att lägga in mer då! Ska lägga in bilder nuuu!

Anso: Jag bara sådär tog och skrev ditt smeknamn, som blev lite lättare än hela namnet ;) Hoppas det är okej!
Hmm jaa bloggar och favoriter, mjaaa... Jag gillar nog bättre mitt bloggkoll, även om det strulat mycket nu, hehe!
Vi får se med naglarna, dom är långa nu men då är det ju som du säger allt pill. Får se om jag tar tag i det i veckan, annars åker dom nog faktiskt, suck,
Haha jaa det var ju också en idé, med väskan! Jag fick så snällt lägga väskan och matlådan i en påse (från jobbet självklart, reklam) då dom klagade där för att matlådan var för stor!


Ja, jag måste då säga att jag varit dålig på att blogga det senaste. Men, jag har mina ursäkter.
I lördags var vi ju på Liseberg. Jobbade i söndags och åkte direkt till simskolan. Kom hem till lagad mat och sen var det typ läggdags.
Igår var det också jobb och när jag kom hem runt 20-tiden så tänkte jag att jag inte skulle starta min dator, bara umgås med Oscar. Så det gjorde jag. Vi åt och kollade på Weeds och spelade Wii. Sen gick vi och la oss och tittade på Från koja till slott och så blev det tisdag.
Dessutom är vi lite småsjuka så man blir så där härligt slö och trött, kul. Så, var det bra ursäkter?

Ska ta och lägga in bilder från Liseberget, ska försöka att gallra lite ur dom 276 bilderna jag och vi tog. Tror jag ägnar ett annat inlägg till det.
Sen blir det lite mer Wii och hoppas att huvud- och näsvärken lättar lite. Jag ska väl vara glad som bara är lite småsnuvig. Oscar är ju riktigt sjuk (läs: man, där med dödligt sjuk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0