Ränner på stan

Hanna: Att den är! Skulle kunna leva på det, utan problem! Så perfekt gott.
Algoten är snart ett år. Han är född i september eller oktober tror jag (stor koll, verkligen). Så han hade börjat krypa nu, haha.


Så fint vi har städat idag. Ska ta och städa mig själv tänkte jag och hoppa in i duschen. Dom skulle kunna komma om två timmar, och då vill jag inte stå där täntke jag. Och så tänkte vi ju hinna med en vända till ner på stan. Handla det jag inte fick med mig förut, mest dricka faktiskt.
Och så skulle vi väl ner en gång till när dom kommit och köpa frukost till imorgon. Jäss, vi ränner där.

Ja, det var väl det jag hade att säga. Tänkte fota min fint bäddade säng sen. Och sovrummet då så klart. Ser så mycket roligare ut där inne när vi har matchande sängkläder. Så antingen får vi byta ut alla sängkläder som inte är svarta/vita/gråa eller köpa sängöverkast.
Nu ska jag hänga upp andra tvätten för idag, även sista, och sen ta den där duschen - innan den springer iväg.
Jag och Miss Li säger: på återseende!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vart tog fotot vägen dåååå?

2008-09-05 @ 22:40:48
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0