Ont om plats

Det blev inte bara en banan, utan två. Man vet ju aldrig hur vrålhungrig man kommer vara framåt dagen. Hade funderingar på att ta med en borste, kul om man ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig men kan rätta till det rätt lätt och snabbt.
Men jag upptäckte, när det knappt gick att stänga väskan att jag får se ut hur vädret vill, för borsten får inte plats!



Här är den lilla godingen! Ryms lagomt: Två telefoner, plånbok, en tröja och två bananer. Ligger säkert nån penna och lite skräp i också, men det är dom största grejerna.
Perfekt, inte ens en matlåda får plats men det gör inget! Den är så söt och fin, och gör billig på Gekås!
Så, nu måste jag ruuusa!! Ha en bra dag så hörs vi ikväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så söt :D Men 2 telefoner? Hmm?



Jag ska shoppa en väska (elr fler) på gekås på torsdag, wiih!

2008-09-10 @ 09:43:28
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Vad gör man inte för att ha en fin väska, jo man tar matlådan i handen. :P

Jag använder inte ens väska (haha) för dem blir bara stulna.

2008-09-13 @ 16:34:59
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0