No rubrik

Hanna: Wii är ju det trådlösa tv-spelet. Har du säkert också sett på reklam ;) Man har ju inga sladdar från kontrollen till själva spelet, och på en hel del spel som till exempel tennis, så viftar du med kontrollen för att vifta racketet i spelet. Riktigt coolt, när man tänker på alla gamla spel Nintendo har.
Haha, jag är imponerad om du orkade igenom allt! Jag kör sådär istället för massa korta inlägg dönar jag på med några långa ;) Varför spara på krutet liksom?
Ja, jag blir mer och mer ivrig på en kamera, så så fort jag inte jobbar eftermiddag, eller slutar så bussarna går bra, SKA vi åka in! Inget snack om saken. Känner verkligen så att när jag väl har kameran kommer jag fota. Och även om det inte blir varje dag så att ha minnen av stora händelser, om så bara några per år, är helt klart värt det. Kalas och högtider liksom, att kunna fota och minnas. Ne, en kamera är nåt av det bästa som uppfunnits!
Jaa, det tror jag också. Han kan bara han vill!
Och här Hanna fick du i princip ett inlägg bara till dig, haha! Kortare svar kan man ju skriva.


Ska bara börja, innan jag ens svarat på Hannas kommentarer, med att jag precis fick en suck inom mig och kände att jag saknade Malin, Micke och Algot så väldigt mycket!
Vilket självklart leder till hur mycket jag saknar alla andra också, buhu, så känslig man kan vara så tårarna nästan är på väg.

Efter att jag pratade med mamma idag kände jag att jag kanske var lite väl elak mot Micke igår. Menade inte på nåt sätt att han skulle vara lat eller dålig pappa eller nånting. Tyckte bara det var en sån rolig grej, och jag kände som sagt igen min framtid i den, och som jag skrev så överdrev jag också.
Men konversationerna gick också ofta att Malin bad Micke göra nåt och han ville inte för han gjorde det sist. Så visst gör han saker, och man såg ju verkligen hur stolt han var som pappa! Dom passar så fruktansvärt bra som föräldrar, så sjukt att tänka sig att dom inte skulle ha varit det, och inte ens var det för ett år sedan (förutom att Malin hade kotten i magen då men han var ju inte här ute så).

Och badet idag gick bra. Var mycket "Jag viiill inteee...!" men det får vi justera nästa vecka, hehe. Ne men eftersom det var första gången så vet man ju nu vilka som gör vad, vad man ska göra med vem och hur man ska locka andra.
Hade väldigt mysigt och kul i alla fall. Ska bli skoj att göra detta varje vecka nu. Även om jag står som Lina Hermansson, haha. Dom hade verkligen vrängt till det där!

Ska strax ta och nana tänkte jag. Man får ju komma i säng som vanligt nu när det är jobb och skola imorgon. Och ju tidigare man börjar att lägga sig desto tidigare somnar ju även den som inte kan sova. Eller nåt sånt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tackar för svaret :P Har sett det OCKSÅ på reklamen, men inte riktigt förstått. Men det lät ju tufft :)



Snyggt namn du bär numer, s.



Och kamera låter toppen, det är som du skriver. Jag lägger ju inte ens ut en tiondel av dem fotona som jag fotat under dagen, men dem sparas på datorn i olika mappar. Så har man dem för resten av livet (har även bränt ut backup's på skivor - elr jag och jag, Björn) :P

2008-09-07 @ 22:49:26
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0