Lite bara

Anso: Usch, lät inte skoj. Är säkert så här också, så man får la gå och frysa...


Nu ska vi nana. Är helt slut, och hade dunder ont i ryggen när jag kom hem. Fick ta värktabletter så det kan ju vara käckt att lägga sig innan det går över.
Jobbar imorgon också, ska då också meddela hurvida vi ska med på julfesten eller inte. Är rätt kluven, hoppas inte Pippi kommer ner imorgon och bestämmer åt mig. Vi får se helt enkelt, imorgon är ju sista anmälningsdagen så vi får fundera i natt, eller nåt.
Och på fredag skulle tydligen några av killarna från Oscars klass på pub-bowling? Sådär sugen på det också, men jag som tjatat i år och dar om att vi ska bowla. Är han nu på, kanske jag måste vara det också?

Träffade lille papi idag också. Kuligt! Kände att det var nog dags för en promenix dit i helgen eller nåt. Japp, verkligen!

Nej, nu ska jag joina kärleken i sängen. Sova gooott. Så trött nu! God nattis!

Kommentarer
Postat av: Emma

pub-bowling lät kul =)



Jag är bara timmis nu..

Vi ska till Jönköping och sova på hotell och ha släktträff på min farmors sida =)

2008-09-18 @ 01:34:56
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0