Kvällstäd

Jag ska inte plugga, Hanna! Inte på länge, länge! Men när jag väl ska plugga blir det förmodligen på folkhögskola (eller möjligtvis komvux) för att få upp gymnasiekompetens.
Eller länge, eftersom jag har jobb nu, och ingen lust alls att plugga, så ska det mycket till för att jag ska sätta mig där snart.

Haha ja, så är det väl i hålor? Och kul att du hittat hit Linda! Är du här ifrån eller syftade du bara på din egna kommun/håla?


Vi diskar och städar. Gillar att göra det på kvällen. Antingen om dagarna när jag är själv hemma, eller tillsammans på kvällarna. Vet inte varför, jag är lite knäpp. Ska strax sätta in kycklingarna i ugnen och sen springa ner och handla senap som ska vara på.
Så blir middagen lagom klar till typ 21-tiden. Prison Break på det och sen nana, perfecto!
Och nej, det bidde ingen soffa idag. Vi avvaktar till nästa gång, och kolla in det nya sortimentet. Kände att detta blev så stressigt och vi bara skulle köpte det för att. Soffa vill jag helt inte byta så ofta så då ska det ju verkligen vara en man trivs i och tycker om. Så så blev det med det.
Nej, nu får vi ta och kila ner så det blir mat idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, måste läst för fort. Tänkte väl för det har jag inte hört något om :P

2008-09-03 @ 21:38:49
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0