Kallt...

Emma: Ja, fast han bestämde sig för att inte gå.
Okaj, då är jag med, hihi!


Ja, som sagt så blir det ingen bowling imorgon. Oscar skickade ett meddelande efter han gått och sa att vi hellre skulle ta en myskväll imorgon. Jag hade nog inte följt med annars. Men så är det, ska bli mysigt! Hitta på nåt gott att äta och titta nåt bra. Mm, blir mys.

Funderar på om jag ska äta frukost  eller vänta till lunch om två timmar. Tror i vilket fall som helst att det blir tv och soffan. Som sagt är det så jäkla kallt så det går inte att sitta här. Får lägga mig på soffan under en filt, får stänga hall dörren först bara. Usch för vinter!
Förutom igår. Jag var ute en snabbis och slängde lite skräp. Då var det mysigt och jag var sugen på att dra på mig en tjock tröja eller jacka, vantar och halsduk och ta en långpromenard. Då var det riktigt härligt höstväder och det är rätt mysigt, men inte här inne.

Så kan det vara. Nu får det vara slut innan tårna ramlar av.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det har blivit otroligt kallt snabbt tycker jag.. brr

2008-09-18 @ 13:37:55
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Jasas

Ja det är skönt ute :) Speciellt på mornarna!! Mys med myskväll - har ni bestämt vad ni ska äta än? :P

2008-09-18 @ 13:45:53
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0