K-k-kalllllt....

Nu är här bannemig kallt! Så tröttsamt, var tvungen att kolla om dörren verkligen var stängd, så klart var den det. Jag vill inte ens veta hur det blir i vinter om/när snön kommer. Verkar som jag måste klä på mig, strumpor om inte annat. Annars får jag knyta upp fötterna i taket och hoppas att det är lite varmare där.
Men nej, jag ska ut och pilla i köket och då måste man gå på golvet. Blev på såntdär riktigt fixar humör idag, så det blir nog till att torka av skåp, micro, kyl och lite sådär. Och så är det bara nån timme kvar tills Orre-Borre kommer hem, äntligen!
Hoppas alla tår är intakta och fungerande även då.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Usch det finns inget värre än att frysa om sina fossingar. Ta på dig varma sockor kvinna! ;D

2008-09-19 @ 13:50:11
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Raggstrumpor ska du ha! Har du det? :P Det är ju så mysigt <3



Så duktig du varit (om du nu gjort vad du tänkte) att torka av allt. Det tycker jag om att göra ^^

2008-09-19 @ 20:20:46
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0