I rättan tid!

Nu har vi kommit hem igen. Har varit hemma en liten stund och suttit av oss. Var ett något trevligt och något tyst "gäng" men så är det. Visade sig att denna Marcus, som agerar chaufför för det mesta, har jag läst finska med tillsammans i typ två-tre lektioner, haha.
Och Martina är ex till en kompis till Filip på jobbet. Jajjemen, världen (eller i alla fall kommunen) är bra liten!

Och nu har jag startat andra tvätten för idag. Hade jag varit lite smidig kunde det varit tredje, meeen sånt är det.
Ska ta och diska lite och ikväll ska vi äta Hannas smarriga Marias kyckling. Oscar skickade meddelande från skolan förut, nåt i stil med: "Om du bestämmer maten så lagar jag den" och vipps så bidde det kyckling idag! Jäss, så bra.

Och imorgon är det Spore, tjiho! Ska bli spännande. Och bara för det lär ju Carina vilja att jag ska jobba, självklart.
Så ska vi få lite mer info (hoppas jag, men räknar inte med?) om helgen då Oscar tänkt ringa sin mutti idag. Hur det blir på fredag, när dom kommer, ska dom ha mat eller bara fika? Vad ska vi göra, ska vi till Liseberg, när kommer Malin? Ska vi hitta på nåt på söndag också, när har dom tänkt åka hem igen?
Ja, jag är lite av ett kontrollfreak. Jag tycker om att veta på ett ungefär vad som kommer att hända och ske. Kul med spontanitet också meeen, jag vill gärna känna att jag har kontroll på situationen också. Tyvärr är inte alla så, nej.
Men men, man kan inte få allt. Men diska ska jag få, tacki tacki!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja världen bra liten.. Eller som du säger kommunen e liten... lite skrämmande ibland faktiskt...

2008-09-03 @ 19:18:18
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det är läskigt vad världen är liten i bland !

2008-09-03 @ 20:19:11
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0