Hej och hå

Hanna: Tack, man försöker ju!


Hej och hå vilken dag... Är helt trött och slut. Och ändå är klockan inte så mycket. Fick skjuts av Pippi idag igen och vi satt och tjötade lite. När jag gick hem (alla metrarna, alla få) ringde jag och frågade om maten var på G och det var den. Så jag hann med att prata lite med mamma sen åt vi. Och klockan är inte ens i närheten av att gå och lägga sig, helt otroligt! Så skönt. Så här vill jag ha det varje dag, haha.

Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sånt, sen blir det nog till att krypa till kojs, se tv en timme och sen släcka de små blå. Det behövs. Blev sovmorgon idag och det var gott, men imorgon är jag ledig. Får se vad dagen har att erbjuda, tvätt förmodligen.

Säger god natt så länge, till er jag inte möter ute i cyberrymden innan läggdags!

Kommentarer
Postat av: Åke

Gott att du är ledig imorgon :) Sov så gott sen när det är dags!!

2008-09-22 @ 21:04:13
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt med ledig dag ju! :) Skönt att bara ta dagen som den kommer också ju. Slippa planera ;)

2008-09-23 @ 00:00:56
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0