Förberedelser

Hanna: Bara att fråga på ju, hihi :) Och prata på, när jag inte är för tråkig och osocial då, haha. Har jobbat där sen april förra året. Började praktisera i februari och blev anställd i april för att få betalt när jag jobbade över dom två timmarna som var kvar efter min praktik slutat. Och även för att dom skulle ha en extra då, så klart. Så jag praktiserade februari-juni när skolan var, och jobbade efter praktikens slut (17-19.15) och helger från april och efter skolan slutade i juni så har jag bara varit inne som extra.
Känns som jag svamlar? Hoppas du fattade, annars får du fråga igeeen.


Kollade precis, och ska gå med Oscar till bussen imorgon vid 8. Så går jag ner och handlar sen det vi behöver till middagen. Ska bli grekisk pytt i panna. Så lätt och enkelt, speciellt när man blir fler (och är man färre blir det mer till var och än, höhö).
Funderar på vad mer man kan hitta på, men det får räcka med att ta ut av allt vi bakat och bjuda på det. Ska ringa och höra med mamma hur dom vill göra också. Hon har ju varit sjuk, stackarn. Kanske inte känner sig så sällskaplig, och så måste hon ju vila inför söndag. Vi får se, jag hör med henne i alla fall. Det är ju en sån käck rätt som hon också kan äta, så blir jag så glad så glad!

Och appropå söndag, ska bli skoj. Mamma har ju varit simledare åt barn från 2-3 (eller om det är 3-4) till 5 sen Anton var i den åldern att han kom till den nivån och dom behövde lärare. Sen bytte dom dag (från lördag till söndag) och då ville inte mamma vara med mer. Men sen hade hon varit med Anton när han började för två veckor sen, och kunde inte hålla sig! Det var inte kul att bara titta på sa hon.
Så då frågade hon om jag var intresserad av att vara hennes "hjälpreda", man måste ju vara två när man har ett gäng på kanske 10 ungar i bassängen. Så visst sa jag, det blir skoj! Så funderar vi på om vi skulle simmat själva sen antingen innan eller efter, men man får väl känna på det sen. Går ju att åka nån annan dag bara också.
Men det ska bli skoj faktiskt. Har varit stand-in några gånger tidigare när den som brukar vara med inte har kunnat, men nu ska jag då vara "den som brukar vara med". Ska bli kul.

Jaha, jag hade tänkt att det bara skulle bli ett svara-på-Hannas-kommentar-inlägg, men det blev lite mer än så ;) Jaja, ingen fara med det, än har inte dom små blå slocknat. Men nu ska jag allt ta och borsta tänderna, krypa under täcket (som förhoppningsvis håller sig tills jag byter imorgon) och försöka natta mig själv.
Wish me luck!


-- Förresten, är rubriken rättstavad? Ser verkligen inte om det är rätt eller fel? Ser fel ut men jag läser det rätt? Jag trött!

Kommentarer
Postat av: Erika

Rubriken ser bra ut ;) hehe. Ah Sims vet jag vad det är. Men när du förklarar detta spel du spelar så har jag nog sett de någonstans (reklam på TV). MInns inte men kände igen de du beskrev.

2008-09-05 @ 07:49:49
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej, då hänger jag nog med lite iaf :P



Vad roligt att du ska hjälpa till! Jag har kommit överens med mamma nu att hon ska ha Mio (då böna jobbar eftermiddag) 2 gånger i veckan på kvällen för att jag ska kunna simma :) Längtar så! Älskar verkligen att motionssimma..



Rubriken är rätt!! Förberedelser!

2008-09-05 @ 09:39:29
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0