Ett inlägg i alla fall

Hanna: Taaack!! :D


Nu har vi avnjutit min smarriga middag. Stekt kycklingfilé, klyftpotatis och bajanerdigsås (kommer aldrig ihåg vad den heter eller hur det stavas). Gottigt värre var det. Fick röjt i köket också, inte illa.
Annars har det mest varit Wii idag faktiskt. Mario Kart är som sagt skit kul men så tråkigt att köra bil. Det borde inte gå ihop, och det gör det nog inte. Men sugen på att spela, det är jag.

Sitter och försöker tova ur mitt hår (intressant va? :p) men det vill sig inte, suck. Ibland vill man bara raka av sig det.
Ibland bara.

Ska ta och kika vidare här innan vi nanar. Är jobb imorgon, 12-19.15 så det blir väl inget bloggande, hehe. Om inte när jag kommit hem då.
Ja, ett väldigt intressant och innehållsrikt inlägg, men ett inlägg i alla fall.
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh wii.. vi har köpte dansmattan, skitkul :D

2008-09-16 @ 22:31:24
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Jasas

Det där med att tova ut håret känner jag igen :P Usch vad ont det kunde göra ibland.. hua!!!



När du bloggade igår så sov jag - jag har totalt vänt iordning på dygnet och somnar mellan 21-22 varje kväll - det du! :P

2008-09-17 @ 08:28:11
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0