Wihoo!

Anso: Haha jaa, eller hur, tyckte dom var rätt bra bilder. Sammanfattar rätt bra hur han mådde igår också, haha!
Ja visst är det kul att se hos andra, och så tjatar ju Hanna så värst! Haha nee då, men det är väl kul att andra får se hur vi har det också.
Underskåp ska vi fixa, ja. Och annat sånt för att kunna ha allt. Helt sjukt, vi har ju inte ens en badrumshylla bakom spegeln, bara en vanlig spegel. Enda förvaring när vi flyttade in var handfatet, tvättmaskinen och badkaret, känns som man behöver nåt mer hehe.
Motionscykel tycker jag är så enkelt och bra. Perfekt om man inte vill ut när det är kallt och ruskigt på vintern, eller bara känner sig lat. Eller perfekt den timmen med Hem till gården istället för att bara lata sig, hehe. Du får tjata på gubben din och se till att få/skaffa en!


Jag hittade alla sladdar och kablar och allt. Och det funkade prima att lägga in så nu har jag 19 låtar med Miss Li (Best of-albumet) så det borde ju räcka för idag?
Happ, bara att packa väskan så den är klar sen och ge sig iväg då. See you later!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Jag ska allt önska mig en i julklapp tror jag, hihi. :P

2008-10-12 @ 17:06:08
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0