Slött var det här

Hanna: Tack, vad gullig du är som tänkte på det! Har inte ens gjort det själv.
Gott är det ju, Oscar dricker det jämt och då kan ju inte jag vara sämre.

Anso: Ja, det är faktiskt. Helger är bra så får man två mysmorgonar och sen kan det gå tillbaka till sitt normala lugn på morgonen, hehe.


Så mätt i magen man kan vara! Gjorde gulasch soppa med köttfärs. Och majsbröd till det. Känns som det är mat i varenda hörn av magen. Oj, oj, oj. Stackars mig, haha.
Men det är gött att ha. Ikväll blir det nog att värma lite, koka lite extra potatis och lite mer vätska i så har man ännu lite mer, så gott så!

Såg också ett Desperate Housewives förut. Blö, lite ledsen är jag på det. Alla serier klarar inte det här med fyra-fem år in i framtiden. Desperate Housewives är en av dom som inte gör det. One Tree Hill är en av dom som (ganska bra) klarar det.
Och så såg vi ett Prison Break, säkert några veckor gammalt. Usch, så ledsen jag är på den serien.
Fast nu blir det en Betty paus för mig för Oscar kollar American Dad på tv:n. Man får ju samsas lite.

Blev just väldigt sugen på att spela Wii. Om magen orkar, så kanske?

Kommentarer
Postat av: Jasas

GUD så gott med sådan soppa! Bjud mig?



Klart att du ska ha grattis på DIN namnsdag, tihi! Känner ingen annan Jenni (Jennie, Jenny elr hur dem nu stavar..) elr jo, min systers bästa vän men det är ju bara genom syrran..



Är tillbaka på bloggen nu :) KRAM

2008-10-06 @ 16:57:40
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0