Får man?

Hanna: Haha jag får ta och skärpa mig idag och vara vaken då, annars kanske du kommer hit och ger mig flaskan och försöker trycka ner mig i gåstolen för du tror jag är Mio?
Va kul! Jag tycker man ska fira alla Jenni/Jennie/Jenny, döda som levande! Lägga ner en extra liten tanke bara.

Matte: Haha, du det här är illa må jag säga!


Frukost, yes. Hungrig magen, yes. Pausa Betty, yes. Pissed off, yes.

Hur kan man göra så? Det är One Tree Hill dag idag, jag har gått här och funderat på om jag vågar se dagens avsnitt själv, kommer inte ihåg hur det slutade förra gången så jag tänkte tanka båda och se.
Så gick jag in och kollade, ger ifrån mig ett hjärteskärande skrik och Oscar undrar vad. Det är inget avsnitt idag!!
Vad ska dagen bli av idag?

Kommentarer
Postat av: Jasas

HAHAH, sicken vacker syn jag fick framför mig nu ;P (är helt groggy idag). Nu ska jag äta frulle :D

2008-10-07 @ 11:36:03
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0