Lista, lång lista

Ditt namn? Jenniii.
Födelseår? 1989.
Hur lång är du? För kort.
Spelar du något instrument? Nej, jag sitter vid datorn.
Dina första tankar när du vaknar? Somnade jag?
Är du hungrig? Börjar bli, mer och mer.
Vart befinner du dig just nu? I vårat allt-i-allo vardagsrum.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Minns inte, har jag några på mig?
Är du bra på? Provköp, höhö.

Har du några husdjur? Alla troooll!
Vem är snyggast? Scnyggaste Orre-Borre, vem annars?
Vem vet mest om dig? Maj self.
Vad vill du ha just nu? Perfekt stekt kotlett, potatis och brunsås, muuums!
Ditt mål i livet? Att hitta ett mål med livet?
Rädd för? Vårt område, döden.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Han jag kysser nu är 20, vilket är den högsta åldern på någon jag kysst. Han jag kysste innan är 21 eller 22 nu vilket är den högsta ålder på någon jag kysst, tidigare.
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja, alltså... Mja.
Har du körkort? Nooo....
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Eeva-Leena!Pepsi eller Coca cola? Vatten.

McDonalds el. Burger King? Zucchini.
Sjunger du? Hellre än bra, som jag alltid säger.
Vad har du för skostorlek? Runt 40:an.
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Never.
Vill du gifta dig? Ja, med rätt man, fniss.
Är du en hälsogeek? Långt ifrån, haha!
Kommer du överens med dina föräldrar? Frågan är väl om dom kommer överrens med mig?
Din hårfärg och frisyr? Måste göras om och göras rätt.
Skorna du hade på dig idag? Mina vanliga skate.
Grönan eller Liseberg? Liseberg så klart!

Vad sover du i? Beror på ställe, temperatur.
Kläder du hade på dig idag? (Hade på mig? Som om jag var naken nu?) Jeans och jobbtröja.
Favoritfärg på kläder? Inte så noga, är ren en färg?
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nåt snyggt till julfesten hade inte vart fel.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper typ aldrig nya kläder.
Har du rosa kamouflage-kläder? Nej, får inte för mamma.Tatueringar du har? Inga?
Piercingar du har? Bara i öronen, två som funkar och tre som inte.
Har du glasögon? Jao.Hur ser din plånbok ut? Svart, killig.
Din perfekta pizza? Tomat, ost, skinka, köttfärs(klumpar) och vitlöksås bredvid (screw you GI!)
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt om så.

Favoritårstid? Sommar.
Favoritmat och dryck? Zucchini och vatten?
Favoritdjur? Troll!!!
Favoritparfym? Naomi Campbells Cat Delux.När ska du festa nästa gång? När det är fest, troligen.
Vad köpte du senast? Handlade mat förut.
Hur mycket pengar har du? Massor, jag samlar.
Hur svarar du i telefonen hemma? "Aa det är Jenni" oftast, eller nåt personligt om jag vet vem det är.
Hur svarar du i mobilen? Samma som ovan.
Vem ringde du senast? Mamiii.Senast kramat? Orre-Borre.
Senast pussat? Orre-Borre.

Senast hånglat med? Orre-Borre.
Sov du ensam inatt? Naj, självklart inte!
Vem sov du senast med? Orre-Borre (handlar testet om mig eller honom?)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Duschade, hihi.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Bloggade, om jag inte hade hunnit börja med denna?
Det sista du sa högt? Säger lite saker till varandra då och då, kan inte komma ihåg vad som var senast.
Det senaste någon sa till dig? Samma där.
Vad ha du druckit idag? Äppeljuice och vatten.
Vad var det senaste du åt? Mjölkchoklad, ujujuj...
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit, och smutsig om det räknas?

Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt.
Godaste glassmaken? Den med choklad och chokladbitar från Lidl!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Sover du tungt? Ibland, eller kanske oftast.
Drömmer du mardrömmar? Ja.
Favoritklädsel? Lång tröja och boxer.
Vad ser du om du tittar till höger? Väggen och högen.
Favoritgodis? Mjölkchoklad och saltlaktris.
Har du kysst flera personer under en och samma kväll? Nej.
Sommarplaner? Jag är inte säker på att det kommer bli sommar igen.

Hur många kuddar sover du med? Två som jag har, totalt fyra i sängen.
Morgon eller nattmänniska? Blir mer och mer morgon, huga!
Har du dåligt morgonhumör? Hah, neeej......
Är du kittlig? Det händer.
Snarkar du? NEJ!
Stjärntecken? Firre.
Längtar du mest efter just nu? (Kopierar... Klistar in...) (Kommer på att det var ett annat inlägg...) Perfekt stekt kotlett, potatis och brunsås!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Korvas farmor.
Vad väntar dig om 10 år? Räkningar?
Har du gjort en 2:a i skogen någongång? Kanske som bebbe i blöjan, haha.

Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Ingenting, eller jag kan inte komma på vad för det luktar så lite.
Saknar du någon nu? Jo, faktiskt.
Snus eller cigaretter? Iiiinget.
Vill du ha barn? Så klart!
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, lite.
Är du snäll? Så klart, höhö.
Är du blyg? Ibland, eller så uppfattas jag som det kanske?
Tycker du att du har fin dialekt? Ja, hade gärna haft lite mer av den.
Favoritfärg? Balu.
Har du spytt i någons knä? Igen, kanske som bebis.

Syskon och deras ålder? Liten bror, 6 år.
Klädaffär? När man kan ha deras kläder, N.Y.
Senaste skola? Gymnasiet.
Klass? På vad?
Tycker du om fester? Beror väl på vilka.
Tycker folk du är snygg? Snyggaste, självklart.
Är du en gottegris? Jaaa!!!
Är du modig? Beror också på vad. Ibland, ibland inte.
När drack du sprit senast? Förra helgen.
Dildo eller äkta vara? Hah, äkta.

Har du använt någon hårprodukt idag? Naj, har typ aldrig!
Har du bråkat med någon idag? Ne, inte ens med kunder.
Vad har du för planer till helgen? Leka och bygga lego, än så länge.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Jag vet inte, 18 eller 20?
Är du sugen på något nu? Nej.
Är 50 cent bra? Tyckte det förr, har inte lyssnat på honom nu på år.
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja, några i bokhyllan och säkert några i kartong (och banden också för den delen, kasettbanden!).
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nej, eller OM jag badar är det i sjöar.
En film? Remember the Titans.
Vem får en kram? Gismo!

Vem får en puss? Korvas (så han har några).
Brukar du läsa horoskop? Nej, typ aldrig.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider.
Kan du baka bullar? Med lite kokoboks hjälp, höhö.
Bläck eller blyerts? Bläääck!
Katt eller råtta? Våra råttor, annars katt.
Hund eller katt? Hund.
Sängstorlek? 160, perfect.
Hur ser du ut idag? Fresch!
Vad såg du senast på tv? Hem till gården i morse.

Tycker du om din pappa? Aa, pappa best!
Vem i din släkt pratade du senast med? Mamiii.


Kommentarer
Postat av: Jasas

Wiih, den snottar jag DIREKT!

2008-10-15 @ 20:41:01
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Man får ju många goa skratt av att läsa dina svar! Haha!

2008-10-18 @ 16:06:01
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0