Lite tidsfördriv

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ne, inte gräva efter skatter precis.
Titta på dig själv i spegeln: Jo, det händer allt.
Gnälla: Hmm, nej? Haha, det kanske händer det också.
Skrika: Som i att sjunga, ja.
Sova: Ja, skulle man inte kunna tro men jo.
Ha ångest: Nej, inte direkt.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Inte det heller.
Vilja dö: Nono.
Drömma mardrömmar: Ja, en hel del.
Drömma sexdrömmar: Nej, har nog aldrig gjort det?
Ta droger: Never.
Försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka.
Klä dig i svart: Inte speciellt ofta längre.
Gå till kyrkan: Inte om jag inte måste (dop och liknande).
Gå i skolan: Nooo.
Röka: Nej.
Ha sex: Ja, tänka sig.
Ljuga: Bara bus-lögner, annat ger mig ont i magen.
Hata folk: Inte hata, det är för starkt.
Lita på folk: Nej, inte så verkligen lita på.

VEM:
Saknar du:
Oscar, mamma, pappa, Korvas, osv.
Vill du döda: Ingen person så direkt.
Rörde dig sist: Oscar, så klart?
Vill du slå: No one?
Kysste dig sist: Dum fråga? Oscar, I think.
Vill du kittla: Återkommande: Oscar.
Kramade du sist: Beöver jag ens skriva hans namn igen?
Vill du prata med: Mams.
Skrek du på sist: Minns inte, sa väl att jag inte skrek?
Vill du vara som: Moi.
Sårade dig sist: Minns inte.
Vill du bli galet full med: Fjortis hit och fjortis dit, nej tack.
Gjorde dig riktigt glad senast: Orre-Borre (för lite variation).
Fick du sms från senast: Ovanstående.
Ringde dig senast: Pippi.
Är snyggast på jorden: Haha, tänkte skriva "ovanstående", men jag får väl säga Oscar - igen.

HAR DU:
För många vänner:
Nej, kan man det?
Förföljelsemani: Haha, nej?
Tvångstankar: Inte det heller.
Någon annan psykisk sjukdom: Det tror vi inte.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Ja, allvarlig sådan.
Färgat håret: Titt som tätt.
Brutit några ben: Aldrig.
Några piercings: Bara öronen (om det räknas).
Egen dator: Ett styck.
Bra självförtroende: Ibland så.
Kysst någon: Ja, faktiskt, haha.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, så klart.
Bjudit ut någon: Inte så direkt, nej tror jag inte.
Varit kär: Är.
Dumpat någon: Nej.
Stulit någonting: Inte det heller.
Lämnat landet: Bara max ett par veckor, semester då ja.
Tuttat eld på nått: Ljus?
Gjort något olagligt: Kört nån grad för fort.

HUR:

Går du: En fot före den andra.
Svarar du i telefonen: Oftast "Hallå" eller "Ja, det är Jenni".
Fördriver du tiden: Ugly Betty.
Mycket pengar har du: Lagomt.
Tjänar du pengar: Jobbar.
Ofta diskar du: När det behövs.
Ofta städar du: Samma där.
Många stör du dig på: Tja, vad vet jag?
Ofta träffar du din familj: Vår familj varje dag, men dom andra inte lika ofta.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan nåt.
På gud: Mja, mjo.
På rymdvarelser: Kanske inte gröna aliens, men ja.
Att folk tycker om dig: Jajjemen.
På ett liv efter detta: Ingen aning vad jag tror där.
Att fiskar kan tänka: Haha, ja?
Att du kommer leva länge: Vem vet? Man kan bli påkörd när man går utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0