Tråkigt

Jag har tråkigt. Nu går bussen om jag hade börjat 12.
Men jag börjar inte förän 14...oooon.....ooooonn.... Vad ska jag göra av tiden? Ska äta om en halvtimme, och skriva upp maten till idag så Oscar kan börja med den innan jag kommer.
Nu när vi varit så duktiga och handlat allt för veckan, tjoo!

Och så hade jag skrivit allt mitt i inlägget.
Listan på vad som ska i maten och hur det ska göras. Hah, en skrivare kanske skulle vara nåt? Slapp man krampen i handen men i alla fall.
Ska väl börja byta om och äta snart. Tiden går ju så himlans långsamt hela tiden.
Har liksom inget att göra, eller nån lust att göra nåt.

Och klockan går inte snabbare för att man tittar på den.
Nu skulle man gått i skolan, så hade man säkert haft några läxor eller nåt, hah.
Jag ska sluta klaga på att börja ... Hem till gården! Så van är jag vid att börja 14 nu så jag kommer inte ens ihåg att jag hinner se Hem till gården! Well, då fick jag ju nåt att göra, tackar!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Stackarn som har för mycket tid :P

2008-10-16 @ 12:22:31
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Hem till gården rules! Heheh ;)

2008-10-18 @ 16:10:46
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0