Strul

Anso: Hehe ja det är väl tur att min... trötthet roar nån? Och bilder, yes det kommer!
Och kul att du är tillbaka!


Jag blev dundersugen på hamburgare idag. Hemmagjord då.
Så vi går ner och handlar det som behövs. Men som vanligt så finns aldrig det man ska ha på Lidl. Ska vi äta korv med bröd finns aldrig korvbröd, ska vi äta hamburgare finns det aldrig hamburgebröd. Så tröttsamt.
Så vad gör man då? Jo man får gå ner på Ica också.

Men gott ska det bli. Så då får det väl vara värt det, eller nåt.
Och jag har ju faktiskt ett avsnitt Grey's Anatomy att titta på. Då blir dagen lite bättre.
Och så tog jag ut klämman jag hade i håret som orsakade en mega dum huvudvärk.
Nu ska jag skicka ett SMS till Marie, sen ska vi fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0