Sova? Vad?

Asch, jag är så trött så ögonen orkar knappt hålla sig uppe! Och jag som är så sugen på glass, buhu.
Vi körde Jysk style idag med pizza (sallad för mig) och tittade på 4400. Det slutade typ 20.40. Då säger Oscar att han ska spela en stund och sen lägga sig för han är så trött och mår inte bra.
"Men när ska jag få min glass dååååå?" ropar jag. "Ja just det, men jag spelar nog i nån timme så kan vi äta glass och se nåt sen." Nån timme? Och du skulle lägga dig snart? Aja, nu har det gått mer än en timme och han sitter fortfarande där. Blir nog bara nåt snabbt till glassen och sen nana för jag är TRÖTT!

Och imorgon bär det av till stora staden för att se High School Musical the Ice Tour men lille lillebror.
Sen kom jag på, att varför inte ta med honom hem? Och ha honom här?
Jag pratade med mamma förut, och tänkte lägga fram mina planer:

- Jag tänkte, att om vi får skjuts in så kan vi ta bussen hem sen.
- Ja det går bra.
- Så kan han åka med mig hem.
- Ja visst.
- Och stanna här.
- Sova över hos er menar du??

Haha jaa. Oscar tjatar ju så annars. Och det är lite mysigt. Och mamma var ju så snäll och fixade biljetterna, så då får man ju vara snäll tillbaka? Plus att jag får massa, massa tid med min lillebror!
Så imorgon får man gå upp tidigt, som mamma sa. Hon hämtar mig vid typ 13.30! Ingen sovmorgon där inte, haha.
Sen har ju liten bad på söndag morgon, så mamma skulle hämta honom strax innan 9. Gäsp. Vilket betyder att han också måste ha mat i magen och vara iordning och allt sånt när mamma kommer. Inte bara vaken. Men det fixar vi, varför sova när man kan göra det på bussen? Hua.

Det ser jag inte fram emot. Lär ju sova gott några... (gaaah, nu insåg jag att jag kommer missa One Tree Hill i evigheter! Och lär inte hinna se Desperate Housewives (jo kanske) och Lipstick Jungle och Grey's Anatomy kommer också vänta!!) timmar på bussen på måndag. Sova sisådär under hela veckan så det blir nog nån tuppis på torsdag på vägen hem också. Sen är det fredag som kommer bli rubbad. Sen åker vi vid 6-7 på lördag morgon, yeehaaw!
Men sånt är livet, bara att leva det.

Nu får jag nog ta och ta tag i det här med glass och titta på innan jag somnar. För glass vill jag ha, så otroligt sugen är jag så... mmmm!!
Blir väl lite uppdatering imorgon, det märker man ju. Annars, ses vi en annan dag.
Och ifall ifall: trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en mysig helg! :)

2008-10-24 @ 21:58:18
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Så snäll du är mot din lillebror :)

2008-10-25 @ 14:14:26
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0