SMS-konversation med chefen

Anso: Ja, till och från. Jag lägger in i munnen och sväljer fort. Eller dränker det i nåt annat (vitlöksås, köttfärs(sås)) så funkar det, haha!
Hanna: Hehe visst är jag klurilurig! Ja jag ska nog hitta på nåt, jag hittade ju sen den veckolistan jag såg i söndags, men sen är det ju vissa man vill byta ut, som med skaldjur främst. Men det fixar sig, man är ju flexibel.
Emma: Hmm ja, beror på om du menade just den med köttfärs. Det var ju ganska mycket smak på köttfärsen, och zucchinin var i tunna bitar så det gick bra, haha! Gillar inte alls konsistensen men jag är väl så illa tvungen att lära mig.


Jag och chefen har haft lite SMS-konversation sen igår kväll.

Chef: Jessica kolla med dig om i morgon hörde jag.. :) kan du tänka dig att byta med mig 14-19.15 då jag åker till nässjö 6.02 ons morgon :( carina
Jag: Ja det kan jag väl tänka mig, för att jag är så himla gullig och snäll ;) Och om kvart över är okej?
Chef: Absolut.. Men bara för att jag e lika gullig :)

Sen får jag ett SMS precis när jag vaknat, för en liten stund sen.

Chef: Du mena kvart över 12? ;) eller? Du e välkommen då iaf :)
Jag: Du skrev 14 igår men 12 funkar också :)
Chef: Vet la ja ;) men pengar kan va bra :)

Känns inte som vi har en sån stel eller tråkig chef-anställd relation direkt. Skönt att ha vettigt folk, framför allt chefen, på sitt jobb. Att man kan skämta och prata med alla, inklusive chefen. Och man kan be om ändringar och/eller ställa till det ordentligt, men det fixar sig eftersom hon och alla är så bra.
Jag älskar mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Din chefis verkar ju vara riktigt go och snäll :)

2008-10-14 @ 17:19:25
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Hur gammal är chefen? Har aldrig haft såna chefer som sms:ar och har sig. Har aldrig ens gett ut mitt privata mob.nr (för då ringer dem bara in en hela tiden) :P

2008-10-14 @ 17:45:55
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0