Slöa

Typiskt, idag skulle det ju vara den underbara dagen med två avsnitt One Tree Hill. Självklart har bara det ena kommit ut än så länge, så nu har jag sett det och får vänta med det andra till ikväll eller imorgon. No kul.
Så nu ska jag snart äta, igen. Rester från igår.
Och sen åka och jobba. Jobbelibobba.

Jaa-a... Känns inte som att jag hade så mycket mer att säga.
Jag har ätit frukost, tittat One Tree Hill, ska äta lunch, åka och jobba.
Medans jag kommer ihåg det, ska jag skriva upp vad vi behöver för kvällens middag också. Nåt med köttbullar var det. Hoppas inte det är zucchini i. Nu åt jag zucchini till middag i söndags, lunch och middag igår och lunch idag. Jag börjar tröttna.

Ne ska väl kika lite mer på min GI sida innan jag ska äta och bege mig, ingen idé att bara sitta här och slöa!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad innehöll receptet?? Är du van att äta grädde osv? Jag får ränneskit av såna feta grejer, HAH. Ibland är det faktiskt jobbigt :C

2008-10-14 @ 17:44:39
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Anna

VAd är det för GI-sida?

2008-10-14 @ 19:31:03
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0