Rebecca är med!

Lite roligt var det ändå igår. Rebecca skulle göra stägning med mig. Jag skulle tro att hon inte jobbat speciellt mycket det senaste, men det kan ju vara som jag bara tror.

Till att börja med fick hon gå en rundvandring i 39:an (järnvaror och presentartiklar) eftersom det dels kommit massa nytt och vi nyligen lagt om konceptet, så det var ju bra om hon hade lite koll ifall nån frågade eller så.
Sen fick hon ju gå igenom alla julgrejer, inte för att man blir mycket klokare av det men det är ju bra att han en överblick.

Och så hade hon ju inte hört alla underbara grejer som ZZ Top-tomtarna och hoppande grodan, bara en sån sak.
Men hon gillade dom inte, det gillade inte jag.
Eller så gjorde hon det, men spelade att hon inte gillade dom. Tomtarna börjar pipa efter en stund om dom står på "standby" och även om hon grimaserade och skrek dom första gångerna jag spelade dom, så spelade hon dom varje gång dom pep tills jag stängde av dom. Så det så!

Fast bästa var när vi pratade om julgrejerna.
- Hur länge har vi haft julgrejerna? Sen i måndags?
- Måndags?! En månad eller nåt!
- En månad?!
- Ja en månad eller tre veckor. Vi hade deadline i onsdags på julen!
- Så att allt skulle ha kommit eller..?
- Nej, att allt skulle vara uppe och på plats, så nu är det färdigt.

Need I say att hon blev lite chokerad? Nåt i stil med "Oj, det var nog länge sen jag var här sist" kom det sen.
Men vi hade kulilul.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Då ska jag åka till Jysk nu då och titta på julagrejer!

2008-10-25 @ 10:27:15
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Finns det ZZ Top tomtar? :O Fan vad coolt. Perfa klapp till far min som älskar dem. Såg att ni har en Harley Davidson pläd med ju! Klappat och klart! (visst var det vitsigt,haha).

2008-10-25 @ 14:16:21
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0