Och fortsättningen då... Teckn

MMS

Och fortsättningen då... Tecknena tog slut, illa! Bussen då, vi började räkna ner minutrarna när vi närmade oss. Kom fram 10.15. Fem små minuter till godo. Jag är glad att en flyttat hållplatsen närmare, annars hade det varit kört. Vi stressade igenom centralen och precis när vi kom fram till bussen skulle han stänga där man lägger väskan. Oscar ropade att han skulle vänta, en kille gick på före mig och Oscar var sist. Så fort i satt oss rullade han ut. Där handlade det om nån minut till så hade det varit kört. Köpte mig några nya böcker i morse också som jag ska återgå till nu. Ja, bara en av dom. Verkar bra. En seriös/spännande, en lite komisk och en mitt emellan skulle jag tro. Så blir resan lite lättare Runt 15.20 stannar vi Norrköping en och en halv timme och passar på att äta. Sen är det nåt liknande kvar till vi är framme. 18.15 ska vi anlända. Ja, så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0