Lik lillebror?

Vi brukar skratta ganska gott åt min lillebror.
Han har ganska mycket som irrar runt i huvudet men lika mycket som han kan,
lika tankspridd kan han vara.
Oftare än sällan kan han sitta och göra nånting,
spela dator eller så,
för att bara resa sig och säga:
"Jag måste kissa" rakt ut och kila in på toaletten.
Ja, detta är en av grejerna han brukar göra som vi skrattar åt.

Så kom jag på mig själv igår.
Jag satt här vid datorn,
och trots att det inte var menat till Oscar eller så,
så reser jag mig och säger:
"Måste kissa!" och kilar in på toaletten och gör vad jag ska.
På vägen kommer jag på hur vi brukar skratta åt Korvas när han gör det,
och skrattade åt mig själv och tänkte:
"Detta kan jag ju inte säga till nån annan, som dom skulle skratta!"





Kommentarer
Postat av: Jasas

Snacka om att ta efter :)) Skoj ju! Han är verkligen charmig den dära korvas. Det ligger i släkten ;D

2008-10-22 @ 18:31:27
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0