Latmansdag

Hanna: Jag har läst, tjiho! Och jag väntar mig inte massa kommentarer här när du inte skrivit nåt själv, förstår ju då att du gör annat, men jag vet ju att fler läser.


Jag tänker så här: ska jag göra nånting, ens byta om eller resa på mig, innan Oscar kommer hem?
Han har ju kortis, kortis dag idag och är hemma typ 12.30 så ne, nja, mja, mjö, nej. Haha. Ne, men frukost ska jag få i mig sen för att göra lunch när han kommer hem.
Kokt ägg, purjolök, majonnäs och skinka. Blev lite sugen på att ha i bacon, men det har vi inte hemma och det vette katten om jag skulle orka ta mig ner för att handla lite bacon bara.
Speciellt när vi lär komma på mer saker sen som vi behöver, och måste gå ner igen.
Ahh, vi får se. (Vi får seee.)

Nu ska jag i alla fall äta frukost innan magen vänder sig in och ut.
GI-bröd och kalkon pålägg. Men ett glas... vatten bara idag för min äppeljuice var visst slut igår när jag kom hem.
Så då kanske det blir en tripp ner till Ica ändå, för bacon och juice. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0