Idag då

Hanna: Så söt du är :) Egentligen spelar det ju inte så stor roll hur man ser ut, men man ska ju trivas själv också. Och kunna må bra.
Hehe men lego är kul! Farmor sa det igår, "synd att du inte hade nåt barn med dig" men vaddå? Jag kunde leka så bra själv ändå.
Söt du är som orkade igenom allt, jag är imponerad! Tack <3


Idag blev det visst jobb då. Pippi ville att jag skulle ta hennes stängning för det hade strulat ihop sig på hemmaplan. Så det blir en mini-kortis dag, 16-19.15.
Men vaddå, det är kul att jobba och ännu mer kul att kunna hjälpa.

Oscar är på museum, ingen aning när han är klar. Men han har lovat att städa när han kommer hem.
Han har ju bjudit in sin pundar klass (eller den icke-pundande delen?) hit imorgon. För att "supa och mysa" som dom förklarade förra helgen när dom var hos nån annan.
Så ja, jag flyr till jobbet hehe.

Och så gick han på det här med den där tabletten Aftonbladet skrev om för ett tag sen, som får surt att smaka sött och sånt där. Så ikväll ska han eller vi hämta det och köpa citron och käka som om det vore apelsin. Jaja, sån är han.

Tja, nu tänkte jag faktiskt duscha. Försöka få reda på sen när han väntas hem och vi skulle äta eller om jag gör det innan. Fläskfilé och hasselbacks potatis ikväll i alla fall. Mums!
Men nåt får man ju ha i sig innan jobbet, annars blir det en lång dag.

Ja, det var idag det. har kollat Lipstick Jungle, lite Betty och Hem till gården. Och passat på och myst eftersom det var lite sovmorgon idag. Japp, grejt.
Nu får jag kila in i duschen och värma mig. Ses sen?

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du om Hem till gården? Jag tycker det e skit ;) Men jag fastnar för våra bästa år, när jag pluggade, nu jobbar jag när det sänds.

2008-10-09 @ 18:52:49
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anna

Om man börjar kl 8.15 så e stängning 17.30 sent ;)

2008-10-09 @ 20:42:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Emma

haha vad är det för skumma tabletter? =P

2008-10-10 @ 02:16:19
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Jasas

Jo men vad man själv känner för sig själv ser kanske inte andra. Jag tycker ju om dig oavsett om du tycker om dig själv elr inte.. om du förstår vad jag menar.



Men du låter inte lycklig med ditt utseende :/

2008-10-10 @ 07:45:50
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0