Hur går det?

Hanna: Nej verkligen inte, men jag vet ju att jag skulle må bättre av att gå ner. Både psykiskt och fysiskt, så det är bara att ta sig an.
Haha neej, jag tror det blir nåt lättare. Jag är inte så prålig av mig heller. Har ingen aning faktiskt, ska prata med dom nästa vecka vad dom hade tänkt. Men det skadar ju inte att ta sig en idé-tur och fundera på vad man vill/inte vill ha. Tacki!


Ja, nu har jag faktiskt skrubbat toaletten, renare toalett får man leta efter! Hade jag inte fått kräkningar hade jag kunnat äta från toaletten, haha. Samtidigt som jag dammar i sovrummet och har startat en disk i köket. Ne men jag gör allt på en gång som en annan pappegoja.
Badrummet var dock inte mitt fel att det blev en paus där. Jag glömde ju att man inte kan använda proppen på handfatet, så jag fyllde upp med vatten för att torka av toaletten. Sen släppte jag proppen och så hade jag en fors och sjö i badrummet. Så det var ju bara att svabba upp så mycket som möjligt och vänta tills det blev torrt, och göra nåt annat under tiden.

Oscar är dessutom försenad, så klart.
Hans "chaufför" mådde så dåligt när dom skulle åka från skolan, så dels väntade dom runt 20 minuter på honom i skolan, sen hade han och den andra som åker med dom gått ner för att ta bussen. Och dom är kvar där, så han blir nån timme sen. Med allt han har att göra också. Jaja, så klart det ska vara så.
Meeen då blir det bara mer spännande, haha.

Ne men vad sägs? Diska kanske? Japp, det gör vi. Ses.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Nej jag mådde inte heller bra av att vara så stor som jag var innan - men det tog år av pushning från mig själv innan jag kom igång. Man får inte ha för höga krav på sig heller.. Det löser sig gumsan!



Så duktig du ääär! Jag har inte gjort ett jota här idag merän varit ute och gått och gjort mat :P

2008-10-10 @ 13:29:00
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0