Gott humör

Hanna: Aahh... Måste man veta sånt, haha. Men gör nåt som du tror skulle passa mig? Du får helt fria händer att göra precis som du vill.
Nån dag ska vi ju ha barn, och dom är ju så söta och utgick ur sortimentet, så vad gör man inte?

Ann-Sophie:Tack och tack, hihi.
Haha nej, yoghurt, crunchy och banan är ganska mättande, haha! Men gott var det!


Känner mig på riktigt gott humör nu.
Har städat igenom datan lite så istället för 15 GB lite är det nästan 40 GB nu. Så passade jag på att kolla den musiken jag hade. Mika, Veronica Maggio, Amanda Jenssen, Amy Winehouse, Duffy, Katy Perry och Miss Li. Och då är inte Magnus Uggla inräknad, men han ligger där också.
Så nu tänkte jag gå igenom och fixa en go spellista igen. Nog för att Miss Li är bra men eftersom hennes låtar låter så lika och jag kan dom nu kändes det som det behövdes nytt blod.

Och One Tree Hill tog slut - denna gången också.
Helt sjukt, det bara tar slut hur fort som helst. Lite så man blir ledsen i ögat. Och så blev jag sugen på att se Lipstick Jungle, men nene det sänder dom inte nu.

Ne, jag behöver ha nåt att göra. Känner för att bara sitta vid datorn med musiken på hög volym och... pja, kanske läsa bloggar eller nåt? Eller lära mig PS? Ähh, det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag köpte inte ett enda barnplagg elr grej innan vi planerade barn. Så det var mest därför som jag frågade :)

2008-10-21 @ 17:13:10
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0