Funka inte

Försökte installera PS på svenska men det ville sig inte.
Jag blir knäpp på det, och ännu värre på engelska. Men jag fick nog till nåt man skulle kunna kalla en header. Väldigt simpel men så var det ju det första försöket också.
Nu ska jag bara in på DesignaDinBlogg och hitta på hur man får in den och sådär.
Har kollat med Hanna också vad hon använder för program, och så tipsade DDB om gratisprogrammet Paint.NET så det tankade jag också och tänkte testa.
Ja, jag är på pill humör fortfarande, bäst att passa på att försöka lära sig då!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag är ju självlärd så det kan du också bli! Bara man är på det humöret (vilket du är just nu) och har tiden så kan man sitta hur länge som helst :D Är nyfiken på din header nu juh!

2008-10-21 @ 17:12:30
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0