Evil

Mouahaha... Jag är ond, jäss.
Dom senaste dagarna har jag påpekat att det går fruktansvärt segt att tanka serier, om det är äldre säsonger och en hel säsong, det senaste av aktuella går på några minuter.
Och igår kom Oscar på att jag kunde ju titta på Ugly Betty, jag såg ju i början men kom ifrån det sen. Jaa, i brist på annat så jippi! Well, det skulle ta 7-10 timmar att ladda ner igår så jag kunde lika gärna gå och lägga mig.
Där och då kommer han på att det är nåt med portarna som måste fixas, det är därför det är så segt. Jaha, men orka tänkte jag och gick och la mig.
Nu när jag vaknade sov han på soffan (går upp vid 8, blir trött och somnar på soffan, fiffigt). Ugly Betty säsong två, kunde inte tänka mig att jag inte sett till tvåan, hade kommit ner. Men icke sa nicke, klart jag inte hade sett då (trots att jag kom på nu att det kanske inte låg i ordning, vilket det inte gjorde. Jag fattade inget i varken avsnitt fyra eller ett).
Så, nu kör jag Take a Shower! tills Oscar går upp och fixar till det (eftersom jag redan bett en gång, men han "sov" och kunde inte förklara) och det räckte med en och en halv gång, mouahaha. Eftersom han igår fick spel när jag gick och sjöng den hela tiden - antingen med rätt text eller med en helt egen påhittad.
Så kul kan man ha en lördags morgon. Nu ska jag äta frukost. Tjingeding!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Härligt att äta frukost vid 12.20.. då hade jag varit svält om jag hade väntat tills dess :P

2008-10-04 @ 22:17:14
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0