Blogg och design

Hanna: Haha nej det tror jag då verkligen inte! Nu sitter jag här flint för att jag inte kan få rubrikens bakgrund att gå hela vägen till menyn. Inte för att det hade med PS att göra, men jag blir då flint där också.
Men tack, det var gulligt sagt!




Som sagt, jag blir galen! Har så på denna designen också, kom jag på när jag tittade.
Rubrikens bakgrund, det turkosa, ska ju liksom gå till det turkosa i menyn men så är det ett vitt mellanrum. Och så är det på den nya också, men jag vet verkligen inte hur jag ska få bort det?!
Hittade så lyckligt hur man gör mellanrummet, men kan inte ta bort det. Fick menyn... Ahh... Jag har en plan. Åter kommer!


5 minuter senare:
Wiiihooo!!! Jag fixade! Ibland så... Inte för att det var alls så jag tänkt göra, men ändå.
Nu är jag nöjd med designen, förutom att jag vill ändra färg på texten i menyn. Det är det enda jag inte hittat på DesignaDinBlogg än, men jag kanske får leta några varv till?
Ska dra ner menyn och sen ska jag nog ta och lägga in den?


Och sen ska jag så smånigom kolla igenom kommeterinsdelen, men inte idag. Är för sent för det men det funkar ju, det är ju inte en så stor del av bloggen, kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0