Åhå!

Nu är jag sugen på frukost, skulle bara sätta mig och andas en stund först.
Köpte yoghurt, crunchy och banan till frukost del 1. Och gotte bröd (med kalkon som fanns hemma) till det 2. Och så ett glas apelsinjuice och vatten till. Gottegott!

Men nu får jag väl se klart Betty bara för att (hah) det bara är en kvart kvar.
Lika bra att se klart då. Och det blev säsong två (även om jag skrev tre igår, trodde inte det var så segt) istället för Desperate Housewives. Men det hinns det också.
Hoppas bara dagens One Tree Hill kommer idag, annars blir det morr.

Och så kommer ju Heroes, Prison Break och Samantha Who? idag! Och så började vi tittat på Back To You igår, så har vi ju nåt att se. Mys, mys.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vill du att jag fixar med din blogg och gör den lite mer personlig? Fast en enkel då jag inte har SÅ mycket tid att sitta.. :P

2008-10-21 @ 10:00:15
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0