Tjiho!

Hanna: Det är lugnt, jag är också lite efter.

Erika: Haha ja det måste vara nåt i dom manliga hårsäckarna eller nåt?





Wohoo vad jag är på hugget med bloggning. Men jag har sjukskrivit mig lite, man får det.
Har varit en lång men snabb dag på jobbet idag. Massa att sälja, så kul! Räknade lite snabbt bara på skoj, igår sålde vi nästan 6000 i snitt per timme, idag runt 11000 - i snitt per timme. Så vi hade att göra, ja.
Och ännu bättre är att imorgon ska jag göra om det - med Pippi! Tjoho!
Och sen är det baaad.

Och ännu bättre är att jag slapp gråta nå mer denna veckan.
Har gått hela veckan och varit så ledsen för att det är sista gången och allt. Speciellt eftersom det inte var nåt förra veckan och sådär. Blö, tråkigt. Så ledsen jag varit.
Så ringde jag mamma för att höra om buset hon tänkt hitta på till avslutningen och när hon inte nämnde det som nåt vi skulle göra nästa gång frågade jag om hon skulle slopa det.

"Men det skulle vi ju göra sista gången. Det är en gång kvar innan dess!"
Tjiho, tjiho, tjihoo! Nog för att jag får gå och gråta denna veckan också, men jag får en vecka till med gullungarna, TJIHO! Helt sjukt, att vi haft dom i typ 10-12 veckor redan. Känns som 3.
Men förmodligen ska vi ha nån grupp nästa termin också, om det behövs och går att få typ samma tid.

Mamma vill ju ha eftermiddags tid och för att jag ska hinna om jag jobbar.
Nu börjar ju första passet 17.25 och jag slutar 16.15 på söndagar. Räkna med minst 20 minuter dit. Sen brukar vi svänga förbi nåt McDonald's för att jag ska få mat i magen, som inte ätit sen typ 10-tiden, och byta om och allt. Brukar bli precis lagomt. Perfekt tid.

Fast imorgon har jag date med Pippi. Igen, ja.
Kommer nån timme tidigare så hinner vi fixa och dona. Och äta lunch tillsammans. Jag hade tänkt mig frukost (vi öppnar ändå 11 och innan dess måste vi ha ätit) men så kom jag på att jag kunde ta med tacos. Så då blev det lunch.
Kuligt som attans.

Så nu är det bäst jag nanar så det snart blir imorgon, tjiho!
(Och ju mer man gräver ner sig i annat glömmer man att det är första adevent och allt man "ska" göra då, och skiter i det och tar det nästa dag).
Goden natten, sov så gott där ute!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Här lät du ju riktigt positiv :))

2008-12-01 @ 21:35:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0