Sämst, mellan och bäst

Hanna: Haha ja, lite så. Jag har mina perioder i det mesta. Wiiho, du duktig kicka!

Anonym: Varför skulle jag inte kunna ha manliga beundrare..? Det står ju inte "Har du nån lesbo beundrare?"




Nu har jag nog sätt det tråkigaste avsnittet av Grey's Anatomy som finnits (måste skriva finnits nu istället för funntis, för det blev tokigt när jag skrev). Hände typ en spännande grej, men det gjorde också att jag blev helt förvirrad när det slutade och det är ju inget bra slut.
Grey's Anatomy, säsong 5 avsnitt 8.

Nu gick precis Oscar, hela en och en halv timme senare än vanligt. Och sen kommer han hem runt 14-tiden skulle jag tro, wiho!
Hoppas bara han hann med bussen, vilket han måste ha gjort, men det blev så klart strul och grejer nu precis sekunden innan han gick. Så klart, vad annars liksom?

Nu ska jag hämta vatten, törstig munnen.
Sen blir det nog bowling på Facebook. Haha, jag är fast! Men det ligger nog i generna. Kusinen som tipsade/utmande mig är lika beroende hon, haha! Skönt att man inte har nåt liv.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Bowling på Facebook? HAH!

2008-11-19 @ 13:30:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0