Ett dygn med strejk

Hanna: Det är väl ingen dum fråga? Vet man inte så får man ju fråga, hur ska man annars få veta? I alla fall så var det så simpelt som att jag var så skoltrött och orkade inte med skolan, började skobba och slöa och kände inte att jag orkade ta ikapp. Fick veta att man kunde få praktisera istället, och kände att jobba skulle passa mig så mycket bättre! Och det gjorde det ju verkligen. Nu gäller det bara att hoppa på och göra klart dom sista 1,5 åren jag har kvar av gymnasiet.

Nja, jag vette katten om jag kände för att gå ut på promenard 03.17 på morgonen, haha! Och energidryck är faktiskt obligatoriskt när man är uppe sent för datorn, haha.
Haha nej han är väl så långt ifrån författare man kan komma. Men pokerspelare - oh yes!
Mja, det är väl så, så jag "fusk bloggar" och svarar på era kommentarer som inte orkade igår, hihi. Lär väl inte kunna hålla mig men det hade ju varit kul men nån kommentar.

Ann-Sophie: Wii fit ja, haha. Har funderat på det också faktiskt. Sen får man ju med Wii Sports där boxning finns med. DET var rätt gott att stå och slå, slå, slå tills svetten spruta och man föll ihop i en pöl, haha!
Haha, vad har du emot Facebook? Det blir bara bättre och bättre tycker jag, om än lite tråkigt och enformigt. Men ändå.




17 november, 10.39
Nu har jag svarat på alla Hannas och Ann-Sophies kommentarer. Lite "fusk bloggning" men det blir ju ändå inte uppdaterat än. Får se hur länge jag kan skriva på detta inlägget, kommer bli lååångt känns det som, haha!
Och bara för det hade jag ingen lust att fortsätta, så jag gör min lista istället och ska fundera på om det räknas som att blogga eller inte. Kanske publicerar den ikväll så det märks att jag är vid liv.

10.46
Snåla människor. Tar ni er ändå tid att komma in hit, varför inte slösa några extra sekunder på en kommentar? Vad som helst, hur många sekunder tar det att skriva bara "hej". Jag begär inte mycket.
Lätt att jag hade kunnat börja blogga innan jag åker till jobbet sen, men det måste ju vara så att ni som är här hela tiden och ränner vill inte att jag ska fortsätta blogga, och kommenterar därför inte. Ahaaa.

21.44
Jag vill blogga! Nu är jag uppe i 3 (tror jag ska skriva mer i folks bloggar som svarar tillbaka i ens egen, haha!) och jag fattar inte hur det är möjligt med lika många besökare som vanligt.
Vad är det för folk som sitter och läser min blogg egentligen?! Även om jag försökt att inte bry mig innan när man ser besökare efter besökare men aldrig nån kommentar (och har väl inte brytt mig heller), men nu börjar det nästan bli läskigt.

Funderar på om jag borde låsa min blogg. Inte för att jag vill egentligen, men varför ska jag bara sitta och skriva så folk antingen kan snoka eller bara glo, utan att ens säga nåt? Visst, jag skriver för mig själv och inte för att få mer eller mindre besökare, men det är faktiskt lite creepy att se att det är folk som är här, och kommer tillbaka, men ändå inte säger ett pip! Why?

Så trist detta, jag vill blogga! Funderar på att lägga ut listan ändå, men det känns inte rätt. Är det strejk så är det, och jag får ju ändå skrivit här nu. Så det får nog va' med listan!
Där emot kanske jag ska gå och kommentera jag själv, så är jag ju ändå uppe i 4 och kan snart börja blogga igen. Suck. Fan vad tråkigt alltså. Inte nån ny jävel som kunde tänka sig att lämna ett spår.
Lika creeped out och fundersam som jag är, lika irriterad och sur blir jag också.

23.52
Och ÄNNU fler besökare! Men ingen som kommenterar! Funderar på om bloggen ligger uppe nånstans även om man inte bloggar. Alltså, uppdaterar man typ en gång i timmen en dag kan jag tänka mig att man kanske ligger på nån "startsida" eller nåt över senaste bloggar. Men som nu då, det var mer än 24 timmar sen jag bloggade sist. Vart hittade ni mig? Och varför går ni in idag när jag har strejk? Framför allt: varför går ni in men gör inget åt det?!
Tänk så glad Hanna blivit om bara två personer till skrivit ett litet hej eller vad som helst (hon blir glad eftersom hon i alla fall vill att jag ska blogga, och är ledsen eftersom jag inte gör det).

23.57
Hur sorgligt är inte det då egentligen? Men nu har jag ju gjort allt jag kunnat.
Lämnade ett litet stamp som förtydligande i en kommentar, så nu är vi fyra som kommenterat. En kvar alltså. Undra hur länge den ska dröja med tanke på att Hanna och Anso redan kommenterat. Hmpf.
Men jag ger mig inte. Nej, nej. Jag har massa spännande att berätta men icke! Och detta inlägget lär ju bli så långt så man får kramp i fingret för att scrolla ner till slutet. Men jag ger mig inte. Nej nej.

För övrigt, har jag spenderat en och en halv timme (tills batteriet i min telefon dog, annars hade det blivit längre) med Pippi nyss. Telefonen dog för en si sådär 30-40 minuter sen. Och därför sitter jag nu här. Försökte väcka Oscar men dels var det svårt och dels kom jag på att han ska ju faktiskt upp imorgon.
Så jag gick upp innan jag gjorde för mycket skada. Kunde inte riktigt sova ändå.
Hatar att sova själv, oavsett om han är hemma eller inte. Han ska vara vaken i alla fall lite om jag ska somna. Men som idag när jag inte var speciellt trött är det bara jobbigt att ligga där.
Då går jag upp tills jag är så trött så ögonen ploppar ut. Då är det lagom att lägga sig när han redan sover.
Jag är hungrig.

18 november, 00.29
Ne, nu går jag och lägger mig.

11.02
Tjihoo!! Jag får blogga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0