Hugget

Hanna: Ja, fast jag tycker han ser ut som sin ålder, om inte äldre. Eller så tänkte hon bara att jag stod där med honom, men det var lite kul i alla fall.
Carina, chefen, och hennes kille hade fest för dom fyllt år nyligen.
Haha eller hur, när vässade man en penna så senast?




Jag är på hugget - men trött. Nåt sånt.
Är egentligen inte sugen på att jobba men samtidigt ska det bli kul. Jag har egentligen ingen lust med simskolan men jag saknar ungarna och vill se vad som hände förra veckan. Egentligen hade jag velat åka till pappa idag, och inte på torsdag. Men så blir det inte och så får man göra det bästa av dagen ändå.

Sitter här och smuttar lite clementin/satsuma till Lipstick Jungle. Säsong tre av Saved by the Bell kom ner i ett kick, så nu kan jag titta hur mycket jag vill. Nu är fjärde säsongen/College years på väg ner, sen är det nån film tror jag.
Tänk när det tar slut... Ayayay...

Ne, kanske ta och packa väskan och göra sig i ordning innan lunchen innan jobbet.
Naaaj, ett avsnitt Saved by the Bell först, hehe.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hoppas att du får en fantastisk dag :D

2008-11-09 @ 09:51:20
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0