Tjugotio?

Anna: Hua, kan tänka mig att det blir kallt... Och kallare blir det ju...




Tjugotio. Jag försökte räkna ut hur många poäng jag hade kvar till 1000. Och fick fram just tjugotio. Så fundersam jag blev och funderade på hur mycket det blev, hur man skulle skrivit det och vad katten det var?
Sen kom jag på vad det var jag försökte få fram, och att det var helt knasigt. Nu ska jag försöka komma på rätt poäng.

Okej, jag har 790 poäng så det var 210 jag försökte tänka. Tjugotio var ju rätt nära då, kanske.
Då kommer mina nya kläder till bowlingen, tjiho! Haha, sicken dag. Men nu är det i alla fall snart sista av vanliga Saved by the Bell. Imorgon blir det college years.

Det var la typ det. Blir nog att jag kryper till kojs om ett avsnitt.
Har varken ork eller lust att sitta här så mycket mer. Fast lite mer bowling först, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0