Blä blä blöja...

Anna: Hehe ja, nu var det väl bara jag som tänkt fel men så händer det här också. "Men, jag tänkte inte..." ne just det, hehe!




Jag har verkligen noll blogglust just nu, så jag har inte så mycket att bjuda på. Ska lägga in några få bilder från helgen men that's it. Hos Malin, Micke och Algot var det jättekul och mysigt men övrigt i helgen var väl sådär.
Ska bli kul till jul, läääängtar. Fast då blir det väl inte mycket man får hålla i lillen, hehe.



Tyckte bara minen var så söt, haha!



Och så lilla söta familjen!


Har visst håll på med detta inlägget i några timmar. Well, well. Så är det.
Nu har vi ätit gott mat och ska strax naninana. Jobba imorgon, och resten av veckan. Får väl se hur blogghumöret ser ut under resten av veckan.
Good nighty!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas på att det snart är tillbaka :| Söt liten kille :)

2008-11-25 @ 09:51:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0