50 frågor


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jao, ett par.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Har inte varit vaken två timmar än.
4. Hur lång är du? 1.67.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Mamma Mia tror jag.
6. Hur löd ditt senaste sms? "Japp...men sitter i bilen nu...vi hörs sen...glöm inte städa...älskar dig"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oftast SMS:a.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.
9. När såg du senast din mamma? I söndags.
10. Icke godkänt i något ämne? Naj.
11. Mvg i något? Kanske jag inte hade..? Minns inte?
12. När vaknade du idag? 8.05 - på ett ungefär.
13. Vilken är din favoritplats? I Oscars armar.
14. Vilken plats föredrar du minst? Klädaffärer.
16. Hur stor är din säng? 160 och 200.
17. Vad sover du i? Beror helt på väder och vind.
18. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två, totalt finns där fyra.
19. Var har du bott/bor? Lite här och var i kommunen med tio flyttar.
20. Tycker du om kinamat? Jorå, hittar man nåt som passar är det gott.
21. Tycker du om kaffe? Jag försöker, haha!
22. Vad dricker du helst till frukost? Vatten eller juice.
23. Kan du spela poker? Jag kan reglerna men spela är jag inte så bra på.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? En tjej i paralellklassen för evigheter sen och Jennifer Lowe Hewitt. Fast henne känner jag ju inte, haha! Om man läser fråga noga då.
25. Vill du ha barn? Jaa.
26. Kan du några andra språk än svenska? Knappt engelska, finska, spanska och västervikska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Never ever.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Sån som vi "behöver", höhö.
30. Äger du dyrbara smycken? Förlovningsringen är dyrbar på många sätt.
31. Kan du rulla med tungan? Njae? Men jag kan forma spetsen till ett o! Och vända den uppochner.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt, alla säger mycket skojit ofta.
33. Vad har du för ringsignal? Nån plingelinge på Nokian och Hakuna Matata på SE:n.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Självklart!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Det är lite rött på Frölunda-muggen. Annars en boingfisk.
36. Kan du byta olja på bilen? Haha neej.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med Domedagen gryr.
38. Dansar du i bilen? Dansar kanske inte men trummar och sjunger och shakar lite, haha!
39. När var du i kyrkan senast? På Algottis dop i maj.
40. Hur många hål har du i öronen? Tre i vänster och två i höger, av dom fungerar två. Och så två som jag hör med.
41. Har du någon piercing? Nej.
42. Har du någon tatuering? Inte det heller.
43. Har du provat droger? Nope, inte mer än kärlek.
44. Röka eller snusa? Snusat men aldrig igen.
45. När blev du av med oskulden? 2005.
46. Har du pojkvän/flickvän? Och fästman och sambo.
47. Har du ett bra sexliv? Självklart!
48. Vad är ditt  mobil nummer? Massa siffror.
49. Vad ska du göra ikväll? Inte en aning! Har ju knappt ens vaknat, haha!
50. Har du några syskon? En liten sådan.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Oh den ska jag allt ta o sno sen!! ;D

2008-11-13 @ 09:51:40
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Wiho! Den ska jag också sno! Mohahaha! :)

2008-11-13 @ 10:36:09
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

kul fakta ;)

2008-11-13 @ 10:41:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0