Tillbaka - igen.

Hanna: Så klart, det var mys! Men nu är jag tillbaka, på lite bättre (blogg)humör. Haha, eller hur, en kvinnas list!

Erika: Ne det blir inge bra, men det är ju en tid kvar till jul.

MrLindeberg: En kvinnas list, det är allt jag säger. Jag vet nog.




Nu är vi hemma igen. Blev några timmar med farmor.
Åkte och handlade och vi hittade en del båda två. Och ännu mer till nästa vecka, perfa. Och så jobb till nästa vecka, självklart.
Tänkte diska nu och sen lat mans baka. Hitta på nåt till middag också - igen.
Jag tror vi ska sluta med middag.

Och nerladdningarna vill bara inte. Säsong två har slutat - igen. What about Brian? har 2% kvar men vägrar komma ner. Och jag har bara fyra avsnitt Saved by the Bell kvar. Tur att jag jobbar i helgen så det kanske blir kvar till nästa vecka, som blir rätt fullbokad igen.
Men skönt ändå när det varit en rätt lugn vecka denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag har haft en ganska hektisk vecka (som du vet) med träffar osv. Så nu är det skönt att bara köra lugna grillen liksom.



Kan inte hjälpa det men jag blir SÅ avis att du umgåtts med din farmor.. men jag är så glad för din skulle att du har henne.. <3

2008-11-07 @ 17:47:00
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: MrLindeberg

Men hallå män har list vettu ;)

2008-11-07 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0