Sömntuta

Det blev ingen valvaka för mig igår, även om jag gjorde mitt bästa.
Jag såg det första 40 minutrarna, sen vaknade jag vid 1.30 och gick och la mig, haha. Så bra gick det.
Så jag vet inte vem som vann. Nästan.
När vi låg i sängen precis och vaknade frågade Oscar:

- Vill du veta vem som vann?
- Nä.
- Varför inte?
- Tråkigt.
- Men jag vill veta!

Han surfar lite på telefonen och efter en stund.

- Obama!
- Meh!
- Vad?
- Jag ville ju inte veta.
- Eller McCain.

Så gör han alltid. Om han försäger sig, så säger han "motsatsen" för att jag inte ska veta.
Men nu vet jag.

Kommentarer
Postat av: ErikaErika

haha! taskit ;)

Tack för ditt gulliga svar på dagens fråga! =) Blev så varm inombords :) TACK!!!

Händer idag??=)

2008-11-05 @ 10:05:08
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Jasas

Haha! Ni är la för goa :)

2008-11-05 @ 23:09:14
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0