Snarkande pojkar

Nu ligger Oscar och Korvas och snarkar i vår säng. Vi läste lite Kalle Anka och det var som sömnpiller för dom båda. Tänkte jag skulle sätta mig här bara en snabbis eller så. Kände väl egentligen för att titta på nåt med Oscar men han var så trött och sover ju nu.
Blir väl lite bloggar, även om det inte var så mycket tydligen.

Hade mysigt på kalaset. Alltid kul att träffa alla, framför allt Putti.
Sen gick vi till bussen. Dom bor en snabbis från Avenyn så vi gick hela Avenyn ikväll. Mysigt värre. Och Oscar tyckte att det var kul att se det natte tid.
Käkade McDonald's för det blev akut hungrigt, och det var mysigt det också.

Sen har vi, som säkert är ganska lätt att gissa, spelat Wii ikväll.
Och Korvas spelade Spore ett tag också. Jag ska försöka få tillbaka min andning antingen här eller framför tv:n och sen joina killarna och snarka i kapp.
God natt snart.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hade varit kul att ha ett Wii elr nå.. helst av allt hade jag velat haft ett SuperNintendo! Gamla vanliga.

2008-11-16 @ 10:01:46
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Jag vill med ha ett sånt där Wii, snyft. Är det Wii Fit som man kan träna till va? Det vill jag ha! :D

2008-11-16 @ 13:06:56
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0