Smygare

Nu tänkte jag säga god natt. Maten var gott och vi ska se ett avsnitt 2½ män innan vi nanar.
Tänkte bara sagt det, och att jag saknar Hannas uppdateringar.

Haha, måste bara berätta först, om Oscars underbara försök till att hitta på julklappar till mig.
Han har sagt hur länge som helst att han har en sån perfekt julklapp till mig och ojojoj.
Sen frågade han igår, bara helt apropå, vad jag önskade mig i julklapp.

Idag kom jag på, att varför frågar man om man redan vet?
Så jag frågade och han började förklara bort sig "man kan väl fråga ändå" och sånt. Mhm.

Sen kom han nyss och hade en idé om att vi skulle köpa nåt gemensamt till oss båda i julklapp, ifall jag hade svårt att hitta nåt till honom, så var han snäll mot mig.
Men varför vill du inte ge mig den perfekta och jätte bra presenten?

Så jag frågade, du har inte kommit på nåt till mig va?
Mjaaaa... Haha, gulligt försök i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Tihi :) Där fick du han :P

2008-11-07 @ 13:52:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: MrLindeberg

fortfarande så vet du ju inte om jag bara jävlas med dig eller inte ;)

2008-11-07 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0