Sju grejer du inte visste?

Hanna utmande mig, och självklart antar jag utmaningen:

1. Jag har alltid haft en sån längtan efter ett syskon (större eller mindre var inte så noga, men mindre var ju lättare ordnat än större).

2. När jag till slut fick en lillebror önskade jag att det var en lillasyster (haha, snällt (och ja, jag är så tråkig att jag delar en till två, smidigt)).

3. Jag har följt Våra bästa år i närmare 10 år (och har inte tänkt att sluta det närmsta).

4. Jag har haft fler nät-pojkvänner, som jag aldrig träffat, än vad jag haft IRL-pojkvänner (var en riktig flirterska i unga dar, sen växte jag upp och sen kom Oscar).

5. Jag tycker att fötter är äckliga och läskiga, mina kan jag ta på men knappt Oscars och hatar att någon går barfota i mitt hem eller hos nån jag är hos (tjuvar idéen lite från Hanna, men nu börjar det tunnas ut på grejer jag vill skriva).

6. Jag älskar, älskar, älskar elfanter men samlar inte eller nåt sånt (och skriker "Paaaant!!!" så fort jag ser nån).

7. Jag sorterar mina strumpor i par om höger- och vänsterstrumpor (man ser om den sluttar åt nåt håll, vart stortån varit, och på så sätt vilken som är höger eller vänster).


Regler:

Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
Tala om för dem att de har blivit utmanade.


Utmanade:

Tänker faktiskt inte utmana någon.
Känner inte att jag har sju att utmana (tro det eller ej, efter alla blogginlägg att ta igen).
Så jag säger hellre att den som vill, får.
Och vill man så kan man ju säga till att man gjort den.
Annars är det här nånstans man ska utmana folk.
Sju människor som ska rannsaka sig själva.
Goodie luck!


Kommentarer
Postat av: Jasas

COOLT! Min mamma fullständigt ÄLSKAR elefanter hon med :D

2008-11-01 @ 19:40:18
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0