Sängfösare

Nu tänkte jag säga natti natti, släcka lampan, ta ut linserna och gå och lägga mig.
Börjar bli riktigt trött och imorgon är det ju skola för Orre-Borren. Och så har jag ju varit duktig med massa, massa bilder ikväll, så jag förtjänar att få sova tidigt, typ.

Maten blev smarr smarr. Det var tydligen ytter fläskfilé eller nåt sånt, gott som attans var det i alla fall! Så imorgon blir det nog till att koka lite potäter och ha till. Variation liksom, haha. Sen är jag fruktansvärt sugen på grekisk pytt. Det får vi göra en dag. Gottigott.
Och nu är One Tree Hill slut, jag är ikapp. Men imorgon kommer som sagt nya Desperate Housewives, wiho!

Ne, nu fanns det inte så mycket mer meningsfullt att säga, så jag säger bara god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0